Post by vanlufanconswork on Feb 11, 2022 1:16:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for mønter ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Wars 2022 version ▞▞▞
Spillet er godt. Forskellige karakterer, men når jeg åbner kasser efter at have ryddet niveauer, får jeg ikke penge eller juveler. Jeg prøvede at spille mange gange, men jeg får ikke juveler. Men det viser, at min præmiepenge eller juvel efter åbning af kasser. Men da jeg tjekkede, fandt jeg ud af, at belønninger slet ikke kommer. Det er skuffende.
Gameplayet er for nemt, men historien er interessant, hvis du kan gøre det 2x sværere, måske dårligt at spille igen
Meget dårligt pvp-system, det giver dig modstandere, der er stærkere end dig, selvom du er i første liga. Derudover kæmper du kun med A.I i stedet for rigtige spillere, så forvent ikke en fair og konkurrencedygtig PvP-kamp.
Jeg ville ønske, at jeg var lige så slem som jer krigere i vs. tilstand....har fået dit store dårlige mr robot-pilhjerte maskingevær med 1000000000 skader og kritiske hit.....uden tvivl tror du på det bedste, og det burde du med rette! !!!....fordi spillet siger, det er ok!!....og igen din bedste robocop der!! Mmm..babymad!! Mesternes frokost!!!
Spillet er fantastisk. Jeg har spillet dette spil siden 2018, og jeg afslutter 99 niveauer under 2018, men det sidste niveau er umuligt at vinde. Jeg opgraderer min soldat fuldt ud, men jeg vandt ikke, og dette er offline spil
nød det i et stykke tid, ret vanedannende og god time killer. der er ingen match op til Pvp overhovedet. enten ødelægger eller bliver man ødelagt. og belønningerne er forfærdelige. og der er et gigantisk magtgab i kapitel fem. jeg slog sidste boss på 4 i auto. mine 3 stærkeste kunne dog ikke slå 1 minion i kapitel 5. og de begyndte ikke engang at dukke op før del 17 af en eller anden grund. så du kommer til et vist punkt, og enhver appel er væk. ingen konkurrence i pvp og helt for meget i kampagne.
Rigtig godt spil...indtil du kommer til kapitel 5...jeg nåede til lvl 4 ud af 75, jeg har super solide tegn, men kan ikke gøre meget, hvordan så, har nogen slået kapitel 5?
har brug for flere stadier for at modtage flere belønninger for at blive endnu mere kraftfuld og have mere grund til at fortsætte med at spille. dette spil er virkelig vanedannende, men som alle ting skal det arbejde
Bedste spil nogensinde!!!!! Bedste karakterer og power-ups, men I, plz tilføj en soldat, og han har en ældste shot gun, og jeg ville ønske, at dit spil en dag bliver et famusspil og (beklager stavefejlen) fantastisk spil, du har brug for mere arbejde med dette spil, tak
ved hvorfor pile af rækkevidde ikke element jagerfly går kantet op i stedet for lige frem? afværge spillet bliver 18sx hitin indkommende fjendtlige ballz -- pakkesalget fantastisk👍 btw hvordan 3k ea med 300? -- [][] +tive -- sørg for, at netværksstabilitet er på plads med lignende abonnementstyper internetlinjer både under skylagring/indlæsning for en sikkerheds skyld... [][] -tive: der bør ikke være nogen snyde i enhver app/pc-spil. annonce mobil dataressource hog skal gemmes i cache, hvis kun forbindelsesaktivering.
det er et godt spil nogensinde, det er meget glat, men jeg kan ikke lide, hvordan det er som billeder, de ser kopieret ud, og det er lidt underligt, men det er sjovt
dette spil er fantastisk designet er fantastisk, og hvordan du kan have monstre på dit hold, du har brug for en strategi til at nedbryde fjendens base dette spil er super sjovt og sejt OMG jeg elsker dette spil så meget, det er det bedste, jeg bare kunne spille dette spil for resten af mit liv er det det bedste spil, og fortsæt det gode arbejde, du laver et fantastisk arbejde, jeg håber, at alle elsker dette spil lige så meget, som jeg gør. Jeg håber, at alle har det godt og er søde, aldrig mobbe, behandle andre, som du vil være behandlet have det sjovt. hav det sjovt
Dejligt spil
Dejlig grafik, ikke sikker på at øge landbruget, ville være rart. Godt indtil videre. De dræber dig ikke med tilføjelser.
Kingdom Rush - Tower Defense ยุทธศาสตร์ bzy
Jeg skal fortælle dig hvad, at afspille videoannoncer, før brugeren får mulighed for at spille, er fed. Også gameplayet er ret intetsigende for denne type spil, en værre version af kampkatte for det meste
Efter at have afsluttet kapitel 8, ikke modtaget 20.000 juvelbelønninger, virker spillet bare, som om intet er sket. Forsøgte at spille sidste boss igen, men ingen belønning. Selve spillet er bare en kværn for at spilde tid.
lav en indikator hvis tegnet er max/lvl30. det er fordi i pvp er det svært at finde ud af det. og lav lvl20 anderledes skin 😢 Jeg vil gøre det til 5 stjernet, hvis du løser dette
Spillet er sjovt i starten, men slides derefter meget hurtigt. Stage 5 er meget skuffende, da det er for svært, selv med max spillere, og Max Castle og PVP er BS. De bots, som du spiller mod ikke rigtige mennesker, kan udsende legendariske maxed-karakterer, selv før dine er næsten klar til at sende ud. Endnu en jeg skal afinstallere.
Kingdom Wars - Tower Defense Game સ્ટ્રેટેજી xtrq
Nå hey, hvis du læser dette, tjek Battle cats. Hvorfor er dette spil en kopi af det, så hvis du kan lide Battle cats, kom du til det rigtige spil, bortset fra at memerne ikke er til stede.
Det er uretfærdigt, at kampvognsfyrene kan dræbe os, men vi er ikke i stand til at dræbe dem. nå dertil, hvor vi også er i stand til at dræbe kampvognsfolkene, og det ville være et fantastisk spil, måske endda et femstjernet spil på trods af et par mindre fejl
Tidligere gik appen ned efter installation af opdateringen. Som et middel, for at vende tilbage til dens oprindelige ydeevne, har jeg gemt dataene i skyen. Ryd lokal cache og data, og geninstaller derefter spillet. Det har fungeret ok siden da.
Forklaringstegns trækhastighed er skrald. Der er ingen buff ved at trække en ugens legende karakter.
Jeg kan godt lide dette spil. Jeg har spillet i en uge, og spillet bliver mere spændende. Jeg prøver at få legende-elementerne nu for at få karaktererne til at blive mere kraftfulde. PVP er udfordrende, for der er nogle spillere med større egenskaber og karakterer, som jeg også gerne vil have. Meget flot spil.
Et fantastisk spil, der varmt kan anbefales at spille
Hej der er en fejl i spillet. Jeg var niveau 21 i PvP. Nu er jeg på niveau 1. Alle mine kampdata og statistikker er nu slettet. Hvordan kan dette ske?
Problem med at samle genstande i kap. 2
Ren pay2win pvp med garbage matchmaking, efter dine første 2-3 sejre vil du møde mennesker, der tydeligvis har brugt $$ og mange timer mere end dig. PVE er anstændigt, men undgå 100%, hvis du vil have pvp
fantastisk andet end ikke at få ædelstene fra serveys eller e-mail-tilmelding. det får 5 stjerner, hvis jeg får mine ædelstene.
Selv efter opdateringen kan kapitel 5 ikke spilles. Jeg ved ikke, hvad vi skulle vinde med. Min golem laver 10k dmg med 45k liv og overlever næsten ikke....udviklerens behov for at spille er eget spil
meget flot spil, lidt irriteret over reklamer overalt. hvad man kan forvente af gratis spiludviklere skal tjene penge på en eller anden måde lol
Kampagnen er for nem og så dybt kedelig... PvP sætter dig regelmæssigt mod spillere, der er meget stærkere end dig, nederlagene kan være så hurtige, at det næsten er komiske. De "salg", de tilbyder dig, beviser, at denne virksomhed handler om at få din $$$$$$$
Download Kingdom Wars - Seneste Version 1.6.6.4 Til Android Af Springcomes - The best tower defense game. Save the kingdom by protecting the tower!
Hurtig match gør det sjovt og nemt, men FOR mange tilføjer. Du kan tilbyde en tilføjelse gratis mulighed efter første køb! Btw meget dyre købsmuligheder. Karakterniveauer er begrænset til 10 , derefter skal du være heldig og købe billetter med ædelstene og penge (kedelige og tilfældige).
Jeg elsker dette spil, jeg spiller det hver dag, pixel-grafikken er så sød, og den minder mig om et tårnforsvarsspil (men mere angreb end forsvar). Jeg har endnu ikke stødt på en betalingsmur, og alle karakterer kan købes med valuta i spillet. Det er nemt, men det er måske en del af hvorfor det er så sjovt for mig lol
Godt til prisen tror jeg lol, nice time killer
Alt i alt er det et rigtig godt spil. Tilføj venligst en 10x enhedsindkaldelse med guld. Nu hvor jeg har maxet alle de normale enheder, er indkaldelsen en smerte i numsen, der venter på, at sjældne karakterer og Legend-karakterer kommer rundt.
Inden for de første 2 minutter får jeg en annonce for et andet spil. Det er en rigtig dårlig start....
PvP virkede ikke. . Viser fejl? ...Hvis det virker, så bliver jeg mere glad, og spillet bliver mere og mere populært og interessant.
Jeg elsker personligt dette spil, men jeg ville rette et par ting af bedre kvalitet, jeg mener, det ligner Mario-spillene, da de først var under udvikling.
For mange annoncer lige fra starten. Lad folk lære og opleve spillet i mindst 5 minutter b4 ved at smække tilføjelserne ind...
Kan stadig lide dette spil, men jeg kan ikke indlæse mine gemte data, selv efter at have skiftet enhed eller slettet appen.